Diziyi paylaşarak üye puanı kazanabilir, diğer üyelerin üstüne çıkabilirsiniz.

    Dizi Bilgisi

    Hata Bildir

    Hata Bildir

    Yaşadığınız problem yukarıdakilerden biri değilse, lütfen aşağıdaki alanı doldurarak yaşadığınız problemi belirtin.
    Hi! School - Love On
    • High School – Love On 5. Bölüm Türkçe

    Facebook Yorum

    Yorum Yaz

    Yorumlar

    • ozan ozan
      kontrol ettim açılıyor üyelik için para ödemezsiniz
      2 Ay, 3 Hafta Önce
    • gamzelikrp

      ba-yıl-dım

      3 Ay, 1 Hafta Önce
    • Hacer Destiler

      Merhaba. Ben diziye yeni basladim ama 5.bolum acilmiyor ne. Bu sitede ne de youtube de siteye üye de olamiykrum olsam para odemem gerekiyor mu yardim eder misin lutfen?

      2 Ay, 3 Hafta Önce
    • AsianBoi

      şu diğer kızla çıksın o daha güzel

      3 Ay, 1 Hafta Önce
    • Aley Vella

      Bu filme bayıldım desem yalan olur cunku oldummmmm ♥♥♥ boyle bi guzel film ve böyle bi kaliteli oyuncu görmedim harıkaaaaa her bölümde ayrı bi heyecanla ve merakla izliyorum bakalım daha neler olacakkkkkk .....

      3 Ay, 3 Hafta Önce
    • kore fanı

      bu bölüm harika

      4 Ay, 3 Gün Önce
    • Seda

      Abi ya ben nedense dizide ya da filmde olacak ilişkilerin hep tam tersini tutuyorum. Shipper kalbim acüyür

      4 Ay, 1 Hafta Önce
    • beyzanur demirci
      Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Görmek İçin Tıkla.
      8 Ay, 1 Gün Önce
    • Lee min ho

      Bu dizideki sarkilari nasil ogrene biliriz acabaaaaaaaaaa

      9 Ay, 2 Hafta Önce
    • nvj

      7.12de sanki türkçe söylüyo

      1 Yıl, 2 Ay Önce
    • Dilek Demir

      evet ama çok tatlı söylüyor

      1 Yıl, 1 Ay Önce
    • Belirtisiz Nesne

      Gerçekten harika bir dizi. İzledikçe merakınız daha da artıyor. Bir oturuşta beş saatimi ayırıp beş bölüm izledim. Gerçekten tavsiye ederim. Kaçırmayın. The Heirsten daha güzel olmasada gerçekten iyi bir kadro ve iyi bir konu tercihi. Bütün Ekibe TEŞEKKÜRLER :)

      1 Yıl, 3 Ay Önce
    • ceyda

      Super

      1 Yıl, 4 Ay Önce
    • diana

      cok cok guzel dizi izleyinnnnnnnnnn yaa cok guzellll

      1 Yıl, 4 Ay Önce
    • diana

      cok guzel bir dizi

      1 Yıl, 4 Ay Önce
    • yong hwa hastası

      Diziyi 5. Ya da 6. İzleyisim o kadar harika bor dizi

      1 Yıl, 6 Ay Önce
    • korefanı

      ayyy inanmıyorum çok tatlişler ama tanıtım üzdü

      1 Yıl, 7 Ay Önce
    • exol25 exol25

      Diziyi baştan başlayıp 3. kez izleyişim *-* Süper ötesi, harika!!

      1 Yıl, 8 Ay Önce
    • korefanları
      Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Görmek İçin Tıkla.
      1 Yıl, 11 Ay Önce
    • Merve çakıl

      Dizi süper ama ben 6 da kaldım bi türlü izliyemedim sinirden õlücem ya :(

      2 Yıl, 2 Hafta Önce
    • yaren

      Çok güzel bir dizi olmuş gerçekten herkese tavsiye ederim

      2 Yıl, 3 Hafta Önce
    • leesorin leesorin

      çok iyi yaa keşke daha önce izleseymişim *-*

      2 Yıl, 1 Ay Önce
    • demetlavanta123 demetlavanta123
      Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Görmek İçin Tıkla.
      1 Yıl, 6 Ay Önce
    • yasemin

      dizi çok güzel ayrıca ben o polisin oğluna bayıldım ya keşke onla olsaydı :)

      2 Yıl, 1 Ay Önce
    • Kore delisi

      Dizideki kuz 15 yaşında bn öğrenince çok oldum

      2 Yıl, 2 Ay Önce
    • Açelya Sürücü

      Diğer kareli gömlekli olan daha iyi ya ben onla sevgili olmasını istiyom

      2 Yıl, 6 Ay Önce
    • SUZY2 SUZY2

      wooow çok heyecanlı ve güzel bi dizi zamaqnım olsa diğer bölümü de izlerim ama yok akşama kadar beklemek zorundayım offfff

      2 Yıl, 3 Ay Önce
    • yagmurcux yagmurcux

      SÜPER Bİ DİZİ YAA KEŞKE DAHA FAZLA BÖLÜM OLSAYDII :)

      3 Yıl, 1 Ay Önce
    • exo <3 exo

      Ohaaa superr <3 cokk guzel bir dizii <3

      3 Yıl, 2 Ay Önce
    • DamlaZ DamlaZ

      Artık bana gel deyişini yesinlerr :))

      3 Yıl, 2 Ay Önce
    • korecanaley korecanaley

      OLUM YAA ÇOK HEYECANLI LANN ÖBÜRKÜ BÖLÜMÜ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM YAAAA BAĞIMLISI OLDUM BU DİZİNİN YAAA SÜPERRRRRR

      3 Yıl, 2 Ay Önce
    • suzy1 suzy1

      ÇOK GÜZEL ARTIK SEVGİLİ OLUYORLAR HA ÇOK MUTLUYUM

      3 Yıl, 2 Ay Önce
    • ZeynepKarbuzz ZeynepKarbuzz

      Yarın ilk işim altyazılı haliyle izlemek olacak :D

      3 Yıl, 2 Ay Önce
    • 26 Diğer yorumları gör

    Tartışma Konuları

    Sizde dizinin gelecek bölümleri hakkında görüşlerinizi, dikkat edilmesi gereken sahneleri ve dizi hakkında sorularınızı dizinin takipçileri ile paylaşabilirsiniz.
    Yeni Tartışma Konusu Aç